החוג למדעים

לימוד מדע וטכנולוגיה מאפשר לאנשים, בין אם הם מחנכים ובין אם לומדים, לרכוש ידע ומיומנויות חשיבה מדעיות המשפרות את היכולת לחקר עצמי ויצירתיות בתחומים שונים. זה גם מפתח את היכולת לעמוד בקצב ההתקדמות הטכנולוגית המתפתחת במהירות, ומשמשת כתשתית להצלחה אישית וחברתית. התכנית המוצעת נועדה להכין מורים מוסמכים להנחות נושאי מדע וטכנולוגיה בבתי ספר תיכוניים, לרבות התמחויות בביולוגיה, כימיה, פיזיקה וטכנולוגיה.

התכנית פועלת להבטחת בקיאות הלומדים בטכניקות למידה מתקדמות ובמעבדות. מטרת זאת היא להעלות את רמת הידע של תלמידי תיכון במקצועות אלו, לטפח את העניין שלהם להתמחות בהם במהלך לימודיהם התיכוניים, ולהקל על קבלתם לחיים האקדמיים והמקצועיים, ובסופו של דבר להקל על קבלתם לאוניברסיטאות במקצועות טכנולוגיים.

התכנית חוצה את גבולות המקצועות המסורתיים וספרי הלימוד בבית הספר, מגיעה למושגים חינוכיים חדשים המתאימים לדרישות הטכנולוגיות של המאה ה-21. הוא משלב היבטים שונים של ידע, כגון מדעים יישומיים (פיזיקה, כימיה, ביולוגיה, מדעי הסביבה וטכנולוגיה), הנדסה (מכונות ומדפסות תלת מימד), טכנולוגיות דיגיטליות (בינה מלאכותית), ננוטכנולוגיה ומדיה חברתית (מדיה ושפות חדשות. ). התכנית מתאימה לכל מי שמחפש התפתחות אישית ומקצועית, להתעדכן בהתקדמות הטכנולוגית הרלוונטית לחינוך ועמידה בתנאי הקבלה.

הערה: הענקת התואר כפופה לאישור סופי של המועצה להשכלה גבוהה.

ראש החוג

ד"ר נאיל עיסא

[email protected]

+972 (0) 46286847


ליצירת קשר